1. Viteza site-ului este prima impresie pe care o faci vreodată
Primele impresii sunt vitale pe web. Clienții, cititorii și vizitatorii site-ului dvs. web își crează instantaneu o impresie despre dvs. și afacerea dvs. Dacă site-ul dvs. web se încarcă rapid, ați făcut instantaneu o primă impresie puternică. Este un câștig rapid pentru experiența utilizatorului! Toți considerăm că site-urile rapide sunt profesionale și de încredere. Raportăm viteza la eficiență, încredere și încredere.
„Dacă este rapid, trebuie să fie profesionist!”
Pe de altă parte, un site web lent ne face să credem că este nesigur, nesigur și de încredere. Și este într-adevăr dificil să redăm acea primă impresie negativă. 79% dintre cumpărătorii online spun că nu vor reveni pe un site web dacă au avut probleme cu viteza de încărcare. Nu aveți o a doua șansă când vine vorba de experiența utilizatorului. Aproape 80% din publicul potențial nu se mai întoarce.
2. Site-urile lente ucid conversiile
Revedem rapid una dintre primele statistici pe care vi le-am arătat: 40% dintre persoane vor abandona site-ul dvs. dacă se va încărca mai mult de 3 secunde. Acum, să zicem că 100.000 de persoane îți vizitează site-ul în fiecare lună. Dacă ați încetinit până la 4 secunde, puteți pierde 40.000 de clienți potențiali. 40.000!
Dacă viteza de încărcare lentă îndepărtează oamenii, atunci vă afectează și vânzările. Nu sunt doar speculații. Unele dintre cele mai mari companii de pe planetă au testat acest lucru. Amazon a făcut teste care au arătat că vor pierde 1,6 miliarde de dolari în fiecare an dacă ar încetini cu doar o secundă. Iar Amazon este o companie consacrată, recunoscută. Dacă clienții nu vor aștepta doar o secundă suplimentară pentru Amazon, ce șanse avem noi ceilalți?
Ai în derulare o campanie platită prin Google sau Facebook și probleme cu viteza de încărcare a sitului? Asta înseamnă că vei plăti inutil pentru un număr important de potențiali clienți, care au dat click pe anunțurile tale, dar nu vor avea și răbdare ca situl tău să se încarce dacă este lent!
3. Așteptăm viteză!
Internetul stabilește o competiție acerbă când vine vorba de viteza site-ului. Ne așteptăm și solicităm viteză de încărcare rapidă.
Iată statisticile:
47% dintre oameni se așteaptă ca site-ul dvs. să se încarce în mai puțin de 2 secunde.
40% îl vor abandona complet dacă durează mai mult de 3 secunde.
85% dintre utilizatorii de internet se așteaptă ca un site mobil să se încarce la fel de repede sau mai repede decât pe desktop.
Când suntem în mișcare, avem tendința de a fi și mai puțin răbdători. Vrem răspunsuri rapid!
4. Viteza site-ului web afectează poziția sitului dvs. în rezultatele Google
Google are o dragoste mărturisită de viteză; „Ne străduim să facem întregul internetul rapid!”. Există multe informații despre Google, viteza de încărcare și clasamentul dvs. de căutare. Unele sunt adevărate, altele nu atât. Iată ce știm sigur direct de la Google:
-
Google are în vedere viteza de încărcare a site-ului web atunci când se clasifică site-urile web.
-
Dar este un „semnal” foarte mic (în comparație cu relevanța și autoritatea)
Suplimentar, ni se spune faptul ca: „Google va reduce cantitatea de crawlere pe care le trimite pe site-ul dvs. dacă serverul dvs. este mai lent decât două secunde.„. Asta înseamnă că este mai puțin probabil ca Google să indexeze cea mai recentă postare pe blog sau să observe orice alte actualizări recente ale sitului dvs. Și asta ar putea dăuna traficului sitului dvs.
Viteza contează. Îți afectează experiența utilizatorului, afectează clasamentul dvs. de căutare. Îți afectează vânzările și conversiile.
Doriți o analiză gratuită a sitului dvs. web sau o optimizare pentru o viteza superioară? Nu ezitați să ne contactați.