Campanii pe rețele sociale

Retele socialeMarketingul în rețele sociale reprezintă un instrument puternic pentru companii de a ajunge la potențialii clienți. Clienții interacționează cu companiile prin intermediul social media, iar prezența dumneavoastră pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram sau Pinterest constituie un avantaj.

Prezența în rețele sociale contribuie la succesul afacerii dumneavoastră, prin creșterea notorietății brandului, atragerea de potențiali clienți, creșterea traficului pe site sau prin îmbunătățirea comunicării și interacțiunii cu publicul țintă al produsului sau serviciului pe care îl oferiți.

În trasarea planului de marketing pentru afacerea dumneavoastră, este important să stabilim obiectivele și modalitatea de comunicare în rețelele sociale. Fiecare platformă are caracteristici distincte și vă poate ajuta afacerea în moduri diferite. De aceea, alegerea platformei pe care doriti să comunicați și modul în care comunicați sunt foarte importante. De exemplu, companiile business-to-business pot benefia de avantaje considerabile din prezența pe Linkedin, Facebook sau Twitter, în timp ce site-urile de comerț electronic, agențiile de voiaj, firmele de catering sau orice obiect de activitate bazat pe vizual, beneficiază mai mult din marketingul pe Instagram, Pinterest sau Youtube.

Avantajele marketingului în rețele sociale

Fiecare platformă de social media are avantajele sale și necesită abordări diferite, adaptate specificului activității companiei, utilizatorilor cărora compania se adresează și mediului fiecărei platforme:

Marketing pe Facebook

Facebook este locul unde oamenii se relaxează, comunică cu prietenii, sau primesc recomandări de la paginile favorite. Astfel, puteti începe prin crearea unui Fan Page cu postări relevante pentru afacerea dumneavoastră, scrise pe un ton prietenos, însoțite de imagini, video, hashtags sau link-uri către site. Fan Page-ul poate fi personalizat în funcție de nevoile afacerii, adăugând o descriere a companiei, link către site, date de contact, harta locației, magazin online, evenimente, concursuri.

Reach-ul organic pe Facebook poate fi extrem de limitat, astfel că vă putem ajuta cu o campanie plătită Facebook Ads, care poate avea un impact semnificativ și asupra prezenței organice pe Facebook.

Marketing pe Linkedin

Linkedin este o platformă de social media destinată mediului de afaceri. Prin înregistrarea pe Linkedin puteți crea un profil de companie ce poate fi utilizat similar paginii Facebook, prin crearea unei zone de promovare a produselor și serviciilor, unde puteți interactiona cu clienții și puteți fi recomandați de către aceștia. Recomandările din partea clienților fac ca afacerea dumneavoastră să pară mai credibilă și mai sigură pentru noii clienți.

Prin intermediul grupurilor LinkedIn puteți intra într-un dialog profesional cu persoane din industrii similare și puteti sharui conținut.

În plus, Linkedin este ideal pentru postarea de locuri de muncă și pentru recrutarea de angajați.

Marketing pe Twitter

Twitter permite companiilor să își promoveze produsele sau serviciile prin mesaje scurte (tweets) limitate la 140 caractere, care vor apărea în fluxul de informații al celor ce urmaresc compania. Aceste mesaje pot conține text, hashtags, imagini, video, link-uri către site-ul produsului/serviciului și către alte profiluri social media.

Twitter poate fi folosit de către companii pentru a anunța oferte speciale, discounturi, noutăți, pentru a răspunde întrebărilor sau pentru a oferi asistență clienților. Unele companii oferă asistență pe twitter la orice oră și răspund cu promptitudine persoanelor interesate.

Alte platforme

Aveți la dispozitie o multitudine de alte platforme pe care puteti fi prezenți pentru a vă promova afacerea: Yelp (index online de profiluri business, ce pot fi găsite de utilizatori în funcție de locație, însoțite de scorul acordat de clienți), YouTube (pentru conținut video), Pinterest (pentru crearea de panouri atrăgătoare, cu noutăți sau oferte de produse și servicii) , Google+ (similar ca funcții cu Facebook, poate fi integrat cu alte produse Google, precum Google Maps, Google Adwords sau căutari personalizate Google), Instagram (sharing de imagini și mesaje scurte).

 

Echipa noastră de profesioniști te ajută să găsesti cel mai bun mix de marketing în rețele sociale, să configurezi corect conturile pe aceste rețele, să definești conținutul și frecvența de postare sau să desfășori campanii plătite de marketing social mediaContactează-ne aici pentru a cere o cotație.