Publicitate online: scurt ghid al opțiunilor de targetare

Publicitate online: scurt ghid al opțiunilor de targetare

Targetare onlineUnul din avantajele majore ale publicității online este targetarea. Prin targetare înțelegem selectarea publicului țintă care va vedea reclama, în funcție de diferite criterii (locație geografică, interval orar, preferințe etc.). Targetarea poate îmbunătăți considerabil performanțele unei campanii online, servind afișări doar persoanelor care îndeplinesc criteriile selectate.

Modalități de targetare în publicitatea online

Există multiple modalități de targetare online: selectarea site-urilor al căror public este potrivit pentru produsul sau serviciul oferit, selectarea dispozitivelor pe care se va desfășura campania (desktop/mobil, sistem de operare etc.), targetarea pe zone geografice, selectarea zilelor sau a intervalului orar de livrare. Read more about Publicitate online: scurt ghid al opțiunilor de targetare

Publicitate online: scurt ghid al modalităților de plată

Publicitate online: scurt ghid al modalităților de plată

Publicitatea online plătităPublicitatea online plătită este o metodă foarte atractivă de promovare, deoarece este măsurabilă și are multiple modalități de targetare în funcție de publicul țintă.

Deoarece reclama online poate fi urmărită și analizată în moduri care nu se aplică unor medii de publicitate mai tradiționale, reclama poate fi, de asemenea, evaluată în diferite moduri. În publicitatea online plătită pot fi înregistrate numărul de afișări livrate, click-urile sau acțiunile realizate de un utilizator (completarea unui formular, cumpărarea prin intermediul unui site).

Modalitățile de plată pentru aceste tipuri de publicitate sunt de obicei descrise ca acronime: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CPI, CPD, acestea sunt prezentate în cele ce urmează. Read more about Publicitate online: scurt ghid al modalităților de plată